Nastavenie
Autor: M. Janok, M. Oláh a kolektív
Publikácia je zameraná na ceny ako dôležitý ekonomický nástroj, ktorý v trhovej ekonomike má svoje opodstatnenie nielen z pohľadu mikroekonómie, ale aj makroekonómie. Toto možno vidieť z hľadiska prepojenia na štátny rozpočet, najmä prostredníctvom DPH, ktorá je súčasťou ceny a zároveň príjmom pre štátny rozpočet.
Detailné informácie
Ceny a cenová stratégia majú v podnikaní v trhovej ekonomike dôležité miesto. Obsah knihy je orientovaný na kľúčové otázky marketingu cien trhových ekonomík, využívanie trhu na pohyb cien, ako aj samotnú ich tvorbu. Osobitná pozornosť je venovaná cenovej stratégii a princípom správnej tvorby cien. Kniha je vhodnou pomôckou pre študentov na školách ekonomického zamerania.
Rok vydania: 1996 ISBN: 80-967295-3-5 Počet strán: 261
Väzba: pevná Jazyk: slovenčina
Vydal: Mika conzult Kategória: učebnice, kariéra a osobný rozvoj
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.