Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov (12 mesiacov v prípade bazárového tovaru) a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.
– dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
– vyexpedovanie nepoškodeného tovaru
– dodanie tovaru v takom množstve, v akom bol objednaný
– priloženie daňového dokladu, ak si zákazník neprial inak
– za obsahovú náplň knihy oficiálne vydanú vydavateľom
Nekompletnosť zásielky, alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť v e-mailom, alebo telefonicky vopred. Reklamovaný tovar nám potom zašlite na našu adresu (Beletry s.r.o., Sládkovičova 69, 953 01 Zlaté Moravce). Odporúčame Vám tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar nám prosím neposielajte dobierkou. Nepreberáme dobierky.
Do balíka priložte kópiu daňového dokladu, ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.
Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému.
Všetok tovar zakúpený v internetovom kníhkupectve BELETRY.SK môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru. Odstúpiť od zmluvy je nutné preukázateľným spôsobom (písomne). Toto právo Vám vyplýva z § 7 Zákon č. 102/2014 Z. z.Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Neskoršie odstúpenie od zmluvy už nie je možné.
V prípade odstúpenia od zmluvy, kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3.
Od zmluvy nie je možné odstúpiť v nasledovných prípadoch:
– tovar je mechanicky poškodený
– knihy majú známky používania (čítania, kopírovania)
Dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.
Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše v postavení tzv. reziduálneho subjektu, čo znamená, že bude oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.
Názov subjektu: | Slovenská obchodná inšpekcia |
Sídlo subjektu: | Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27 |
IČO: | 17 33 19 27 |
Dátum zápisu do zoznamu: | 01. 02. 2016 |
Adresa na doručovanie: | Slovenská obchodná inšpekcia ústredný inšpektorát Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov Prievozská 32, p. p. 29 827 99 Bratislava 27 |
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe: | ars@soi.sk adr@soi.sk |
Telefonické číslo: | +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41 |
Fax: | +421 (0)2/53 41 49 96 |
§ 622
§ 623
Získajte aktuálne informácie, novinky a zľavy
Online kníhkupectvo Beletry Vám ponúka na predaj knihy všetých žánrov. Pozrite si našu širokú ponuku kníh, tešíme sa na Vaše požiadavky, postrehy a nápady. Nenašli ste nejakú knihu? Napíšte nám a my sa Vám ju pokúsime zohnať. Robíme všetko pre Vašu spokojnosť.
Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu súhlasíte s ich používaním. Viac informácií |
Súhlasím |